VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
1. Článok I. Vymedzenie základných pojmov
Prevádzkovateľ je obchodná spoločnosť Digital Pharma Solution s. r. o., so sídlom Fedákova 6, 841 02 Bratislava - mestská časť Dúbravka, Slovenská Republika, IČO: 54082064, DIČ: 2121578393, IČ DPH: SK2121578393, zapísaná v Obchodnom
registri Mestského súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 155573/B, ktorá v súlade so zákonom č. 22/2004 Z.z. je poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a v súlade so zákonom č. 108/2024 Z.z. poskytovateľom služieb špecifikovaných v bode
1.5. týchto VOP na základe zmluvy uzavretej na diaľku. V zmysle komunikácie na diaľku sa na účely týchto VOP považuje spôsob komunikácie medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom (bod 1.4 týchto VOP) prostredníctvom e-mailu, telefonicky hlasovo alebo telefonicky cez sms, poštovou službou (ďalej ako
„Komunikácia“), a to nasledovne na Prevádzkovateľa:
● hello@gloww.com
● tel. číslo: 0908 722 367
● adresa: Digital Pharma Solution s. r. o., Fedákova 6, 841 02 Bratislava - mestská časť Dúbravka, Slovenská Republika
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo uprednostniť komunikáciu prostredníctvom elektronickej mailovej komunikácie, ktorú Užívateľ týmto akceptuje.
1.1. Platforma sa rozumie technologické riešenie spočívajúce v elektronickom portáli pozostávajúceho z webového rozhrania - www.gloww.sk, ktoré umožňuje poskytovanie Služieb od Prevádzkovateľova Užívateľovi portálu, a to vrátane ich registrácie, zabezpečenie ich vzájomnej on-line komunikácie a prenosu dát s tým súvisiacim, finančné vysporiadanie medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom, to všetko za pomocou nástrojov pre spracovanie elektronických dát. Platforma súčasne vytvára právne prostredie a poriadok umožňujúci vznik zmluvných vzťahov medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom.
1.2. VOP sú tieto Všeobecné obchodné podmienky Prevádzkovateľa pre poskytovanie Služieb, ktoré bližšie upravujú základné práva a povinnosti zmluvných strán pri poskytovaní Služieb.
1.3. Užívateľ je osoba, ktorá komunikuje s Prevádzkovateľom prostredníctvom Platformy a niektorým zo spôsobov Komunikácie a ktorá má záujem na poskytnutí Služby.
1.4. Služba na účely týchto VOP sa službou rozumie odborné, poradenské alebo informačné plnenie poskytované Prevádzkovateľom Užívateľovi, ktorého obsah, rozsah a podmienky sú definované v týchto VOP a/alebo na Platforme Prevádzkovateľa. Služby sú poskytované výlučne na základe podkladov a údajov predložených Užívateľom, pričom nenahrádzajú poskytovanie zdravotnej starostlivosti podľa zákona č. 576/2004 Z. z. Obsahom Služby nie je stanovenie diagnózy ani poskytovanie zdravotných výkonov, ktoré sú podľa platnej legislatívy viazané na poskytovateľov zdravotnej starostlivosti.
1.4.1. Druhy Služieb
Poskytovateľ poskytuje klientovi uvedené konzultačné služby zamerané na oblasť zdravia, výživy a životného štýlu, a to formou online alebo osobného stretnutia.
Konzultácia spočíva v poskytnutí odporúčaní a informácií vychádzajúcich z údajov poskytnutých klientom. Konzultácia nenahrádza lekársku prehliadku, diagnostiku ani liečbu. Výsledkom konzultácie môže byť ústna rada alebo písomné zhrnutie.
1.4.2. Vstupný dotazník
Bezodplatná služba pozostávajúca z vyplnenia elektronického formulára na Platforme Prevádzkovateľa, v ktorom Užívateľ uvedie svoje údaje, životný štýl a ciele. Na základe vyhodnotenia dotazníka je Užívateľ kontaktovaný povereným pracovníkom Prevádzkovateľa, ktorý mu poskytne informácie o možnostiach využitia ďalších spoplatnených Služieb.
Táto služba má výlučne informačný a orientačný charakter, neposkytuje odborné zdravotné, nutričné ani terapeutické odporúčania, nenahrádza lekársku prehliadku ani diagnostiku a nepredstavuje záväzné posúdenie zdravotného stavu Užívateľa.
1.4.3. Online konzultácia s lekárom (30 minút)
Spoplatnená služba poskytovaná formou videokonferencie, pri ktorej je Užívateľ povinný pred jej začatím vyplniť gloww dotazník obsahujúci údaje o zdravotnom stave, pridružených ochoreniach (vrátane laboratórnych výsledkov, ak ich má k dispozícii), cieľoch v oblasti hmotnosti a životného štýlu.. Poverený odborný konzultant vyhodnotí poskytnuté údaje, oboznámi sa s aktuálnymi ťažkosťami a cieľmi Užívateľa v oblasti hmotnosti a životného štýlu, a poskytne mu odborné odporúčania týkajúce sa ďalšieho postupu, vrátane posúdenia vhodnosti inovatívnej modernej liečby.
Prevádzkovateľ nie je oprávnený požadovať kompletnú zdravotnú dokumentáciu a všetky informácie vychádzajú výlučne z údajov, ktoré Užívateľ dobrovoľne poskytne.
Služba bude poskytnutá do 7 pracovných dní od pripísania úhrady na účet Prevádzkovateľa, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
1.4.4. Gloww program – vstupný balík (1. mesiac)
Komplexná spoplatnená služba, ktorá Užívateľovi poskytuje štartovací balík pre zmenu životného štýlu a podporu pri redukcii hmotnosti. Balík zahŕňa::
· vstupnú konzultáciu s odborným konzultantom v trvaní 45 minút,
· vypracovanie personalizovaného výživového plánu,
· meranie telesného zloženia metódou InBody,
· vypracovanie individuálneho tréningového plánu,
· priebežnú podporu formou telefonického alebo e-mailového kontaktu v rozsahu 2× mesačne,
. služba je určená na podporu zmeny životného štýlu a redukcie hmotnosti.
Služba bude poskytnutá do 10 pracovných dní od pripísania úhrady na účet Prevádzkovateľa.
1.4.5. Gloww program – pokračovací balík (od 2. mesiaca)
Mesačne opakovaná služba, ktorá nadväzuje na vstupný balík a poskytuje Užívateľovi priebežnú podporu a odborné vedenie pri napredovaní v zmene životného štýlu. Balík zahŕňa:
· kontrolnú konzultáciu s odborným konzultantom (30 minút),
· kontrolné meranie telesného zloženia InBody,
· prehodnotenie aktuálnych laboratórnych výsledkov (ak sú k dispozícii),
· kontrolné nutričné poradenstvo a prípadnú úpravu výživového plánu,
· služba je zameraná na dlhodobú podporu, motiváciu a optimalizáciu dosahovaných výsledkov.
Obsah a rozsah služby sú prispôsobené individuálnemu progresu Užívateľa. Služba bude poskytnutá do 7 pracovných dní od pripísania úhrady na účet Prevádzkovateľa.
1.4.6. Garancia spokojnosti
Dobrovoľný záväzok Prevádzkovateľa, podľa ktorého má Užívateľ v prípade preukázanej nespokojnosti so službou právo na vrátenie až 50 % z uhradenej ceny. Podmienky uplatnenia tohto práva sú uvedené v článku VII. týchto VOP (Reklamácie). Garancia spokojnosti nemá povahu zákonnej záruky ani práva na odstúpenie od zmluvy a je poskytovaná výlučne ako dobrovoľný benefit Prevádzkovateľa.
1.4.7. Limity zodpovednosti pre všetky služby
Všetky vyššie uvedené služby poskytované Prevádzkovateľom majú odporúčací a informatívny charakter a nenahrádzajú zdravotnú starostlivosť poskytovanú podľa zákona č. 576/2004 Z. z.
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za:
a) nepriamu škodu, ušlý zisk, následnú alebo mimoriadnu škodu vzniknutú použitím informácií alebo odporúčaní zo Služieb;
b) výsledok akéhokoľvek postupu alebo zásahu uskutočneného Užívateľom alebo treťou osobou na základe poskytnutých informácií;
c) obsah, pravdivosť a úplnosť údajov poskytnutých Užívateľom a škodu spôsobenú tým, že Užívateľ poskytol nepravdivé, neúplné alebo zavádzajúce informácie;
d) rozhodnutia Užívateľa prijaté na základe poskytnutých informácií;
e) omeškanie alebo zlyhanie plnenia spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť (vyššia moc), najmä výpadkami tretích strán, sieťovou/softvérovou nedostupnosťou alebo právnymi prekážkami nezapríčinenými Prevádzkovateľom.Odporúčania poskytované v rámci Služieb majú nezáväzný charakter. Užívateľ je povinný všetky odporúčania overiť a konzultovať so svojím poskytovateľom zdravotnej starostlivosti pred ich realizáciou.
Presné vymedzenie rozsahu Služieb. Rozsah a obsah jednotlivých Služieb sú presne určené v článkoch 1.4.1 až 1.4.5 týchto VOP. Ak nie je výslovne uvedené inak v písomnej dohode medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom, Služby nezahŕňajú zdravotné výkony ani farmakoterapiu. Tento článok sa uplatní na všetky Služby uvedené vo VOP.
1.5. Zmluva o službe sa rozumie zmluva uzavretá na diaľku v zmysle zákona č. 108/2024 Z.z., ktorá je uzavretá medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov Komunikácie, najmä využitím Platformy, elektronickej pošty alebo telefónu. Užívateľ záväzne vyhlasuje, že bol ešte pred uzavretím Zmluvy v zmysle zákona č. 108/2024 Z.z. jasne a zrozumiteľne informovaný o charaktere, obsahu, rozsahu a cene Služby a o ostatných údajoch požadovaných zákonom č. 108/2024 Z.z., najmä k dĺžke trvania zmluvy a súčasne bol Užívateľ poučený o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od Zmluvy uvedené v Článku VI. týchto VOP. Predmetom Zmluvy je záväzok Prevádzkovateľa poskytnúť Službu podľa bodu 1.4. tohto článku a Užívateľa zaplatiť riadne a včas v súlade s VOP.
Informácie poskytované prostredníctvom Platformy podľa § 17 zákona č. 108/2024 Z. z.
a) Identita Prevádzkovateľa. Všetky služby uvedené na Platforme poskytuje výlučne Prevádzkovateľ. Spotrebiteľ uzatvára zmluvu priamo s Prevádzkovateľom a nie s inou osobou. Ak by do poskytovania Služieb bola zapojená tretia osoba (napr. konzultant), ide vždy o subdodávateľa Prevádzkovateľa a zmluvným partnerom spotrebiteľa zostáva výlučne Prevádzkovateľ.
b) Charakter obchodného partnera. Spotrebiteľ je vždy vopred jasne informovaný, že uzatvára zmluvu s podnikateľom – Prevádzkovateľom. Na Platforme nie je umožnené uzatvárať zmluvy s inými spotrebiteľmi ani s nepodnikateľmi.
c) Poradie a prezentácia Služieb. Výsledky vyhľadávania alebo ponuky Služieb na Platforme sú uvádzané v pevne stanovenom a transparentnom poradí (napr. podľa kategórií Služieb alebo chronologického zoradenia), bez skrytého algoritmického zvýhodňovania. Ak je niektorá služba zobrazená ako zvýraznená, ide vždy o interné rozhodnutie Prevádzkovateľa a spotrebiteľ je na to jasne upozornený.
d) Zvýhodnenie a reklama. Na Platforme sa nezobrazujú žiadne spoplatnené zvýhodnenia ponúk alebo platené reklamy tretích strán, ktoré by mohli ovplyvniť poradie zobrazovania Služieb. Ak by v budúcnosti došlo k ich zavedeniu, budú ako také jednoznačne označené.
e) Zodpovednosť za informácie. Prevádzkovateľ zodpovedá za úplnosť a pravdivosť všetkých informácií uvedených na Platforme o svojich Službách. Spotrebiteľ má možnosť kedykoľvek získať kontaktné údaje Prevádzkovateľa a informácie o podmienkach poskytovania Služieb prostredníctvom zverejnených VOP.
1.6. Odborný konzultant sa rozumie zdravotnícky pracovník v zmysle § 27 zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti v platnom znení alebo iný odborný konzultant pôsobiaci v oblasti zdravotníctva.
1.7. Zákon č. 22/2004 Z.z. je zákon zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z.
1.8. Zákon č. 108/2024 Z.z. je zákon č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1.9. Účet je účet Prevádzkovateľa IBAN: SK91 1100 0000 0029 4311 6024 / TATRSKBX
2. Článok II. Úvodné ustanovenia
2.1. Spoločnosť Digital Pharma Solution s. r. o., so sídlom Fedákova 6, 841 02 Bratislava - mestská časť Dúbravka, Slovenská Republika, IČO: 54082064, DIČ: 2121578393, IČ DPH: SK2121578393, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č. 155573/B ako Prevádzkovateľ je obchodná spoločnosť prevádzkujúca na základe týchto VOP túto Platformu, ktorá poskytuje za stanovených podmienok Užívateľom Služby vymedzené v bode 1.5 týchto VOP.
2.2. Prevádzkovateľ poskytuje Služby Užívateľom na základe týchto VOP. Prípadné odlišné podmienky Užívateľov sa týmto považujú za odmietnuté a nie sú záväzné ani v takom prípade, ak im Prevádzkovateľ výslovne neodporoval. Odlišné podmienky alebo vedľajšie dojednania sú účinné iba v prípade ich písomnej akceptácie Prevádzkovateľom.
2.3. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto VOP bez predchádzajúceho upozornenia. Zmeny VOP sú účinné dňom umiestnenia nového znenia VOP na internetovú stránku Prevádzkovateľa. Bez ohľadu na aktualizáciu VOP, je Užívateľ viazaný tými VOP, ktoré boli platné a účinné ku dňu doručenia jeho objednávky Prevádzkovateľovi. Nové znenie VOP sa môže vzťahovať aj na toho Užívateľa, ktorý doručil jeho Objednávku Prevádzkovateľovi ešte pred dňom ich účinnosti, ak s tým vysloví výslovný súhlas.
2.4. Zmluvný vzťah medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom je uzatvorený na dobu určitú, a to do okamihu poskytnutia Služby, pokiaľ nie je v súlade s týmito VOP ukončený skôr. Za deň poskytnutia Služby Užívateľovi sa považuje: pri Službách, ktoré sú ukončené konzultáciou, deň vykonania konzultácie (napr. online konzultácie), alebo pri Službách, ktoré zahŕňajú vypracovanie a doručenie krátkeho reportu pre Užívateľa (Gloww program – vstupný balík, Gloww program – pokračovací balík), deň doručenia takéhoto reportu elektronickou formou (e-mailom), najneskôr však do 7 pracovných dní odo dňa vykonania konzultácie, pokiaľ sa Prevádzkovateľ a Užívateľ nedohodnú inak.
2.5. Objednaním akejkoľvek Služby v zmysle týchto VOP Užívateľ vyjadruje úplný a bezvýhradný súhlas s týmito VOP. VOP sa na zmluvný vzťah Prevádzkovateľa a Užívateľa vzťahujú v plnom rozsahu, ak nie je v týchto VOP uvedené inak.
2.6. Akékoľvek ponuky Prevádzkovateľa sú voľné a nezáväzné. Predloženie ponuky nezaväzuje Prevádzkovateľa k prijatiu Objednávky. Prevádzkovateľ taktiež nie je povinný prijať zaslanú Objednávku.
3. Článok III. Objednanie služby
3.1. Objednanie Služby sa uskutočňuje výberom konkrétnej Služby z ponuky uvedenej na Platforme Prevádzkovateľa a následným presmerovaním Užívateľa na platobnú bránu. V ponuke Prevádzkovateľa sú najmä tieto Služby: a) Online konzultácia s lekárom, b) Gloww program – vstupný balík, c) Gloww program – pokračovací balík.
Pred dokončením objednávky je Užívateľ povinný potvrdiť svoj súhlas a vyhlásenia špecifikované v týchto VOP (ďalej len „Povinné údaje“) . Objednávka Služby je záväzná okamihom úspešného vykonania platby prostredníctvom platobnej brány. Zmluva medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom sa považuje za uzavretú v deň pripísania ceny uvedenej v zozname služieb na Účet Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ je povinný bezodkladne po doručení objednávky potvrdiť jej prijatie Užívateľovi na ním uvedenú e-mailovú adresu.
Potvrdzujúci e-mail obsahuje identifikáciu objednanej Služby, cenu, spôsob úhrady, identifikačné údaje Prevádzkovateľa a odkaz na tieto VOP.
3.2. Užívateľ je povinný pri odosielaní kontaktného formulára potvrdiť nasledovné vyhlásenia (ďalej len „Povinné údaje“):
a. Oboznámenie a súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami (VOP)
b. Súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zásad ochrany osobných údajov Prevádzkovateľa (GDPR).
c. ak je to relevantné, udeliť súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.
3.3. Objednanie Služby je možné uskutočniť aj prostredníctvom jednej zo spôsobov Komunikácie. Ak objednanie Služby nebude obsahovať všetky povinné údaje, Prevádzkovateľ vyzve Užívateľa na ich doplnenie, a to s tým, že v opačnom prípade nebude môcť byť služba poskytnutá.
3.4. Ak Užívateľ uskutočnil objednávku služby prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky je Užívateľ následne povinný pri odosielaní kontaktného formulára potvrdiť Povinné údaje.
3.5. V prípade, že Užívateľ službu odmietne (za odmietnutie sa považuje aj napr. nezaplatením platby za službu formou platobnej brány, nedochádza k vzniku žiadnych záväzkov medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom.
3.6. Užívateľ sa zaväzuje pred každým využitím Služby zaplatiť cenu za túto Službu vo výške a spôsobom uvedeným v článku I. týchto VOP, ktorá sa bude považovať do jej použitia alebo vyúčtovania za finančnú zábezpeku na budúce poskytnuté plnenia.
3.7. V deň pripísania ceny uvedenej v zozname služieb na Účet Prevádzkovateľa je Zmluva o službách medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom uzavretá (ďalej ako „Zmluva“).
3.8. Služba bude Užívateľovi poskytnutá do 7 (v prípade služby Online konzultácia s lekárom a služby Gloww program - pokračovací balík) respektíve do 10 (v prípade služby Gloww program - vstupný balík) pracovných dní od pripísania úhrady na účet Prevádzkovateľa.
4. Článok IV. Cena za poskytnuté Služby
4.1. Všetky Služby poskytované Prevádzkovateľom sú spoplatnené, ak tieto VOP alebo osobitná dohoda s Užívateľom neustanovujú inak.
4.2. Cena jednotlivých Služieb je určená ako pevná suma pre konkrétny druh Služby a je vždy zverejnená na webovom sídle Prevádzkovateľa www.gloww.sk. Zverejnená cena predstavuje konečnú cenu vrátane všetkých daní a poplatkov v súlade s platnými právnymi predpismi, najmä zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov..
4.3. Prevádzkovateľ je oprávnený jednostranne meniť ceny Služieb, pričom zmena ceny nadobúda účinnosť jej zverejnením na webovom sídle Prevádzkovateľa. Zmena ceny sa nevzťahuje na Služby, ktoré Užívateľ objednal a riadne uhradil pred účinnosťou zmeny ceny; v takom prípade zostáva zachovaná cena platná v čase objednania Služby.
4.4. Užívateľ je povinný uhradiť cenu za objednanú Službu v plnej výške vopred prostredníctvom platobnej brány, na ktorú je presmerovaný v rámci objednávkového procesu. Zmluvný vzťah medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom sa považuje za uzavretý okamihom úspešného vykonania platby prostredníctvom platobnej brány.
4.5. Cena Služby sa považuje za uhradenú okamihom potvrdenia o úspešnom vykonaní platby zo strany platobnej brány s jej pripísaním na príslušný Účet Prevádzkovateľa.
4.6. Po prijatí úhrady je Prevádzkovateľ povinný doručiť Užívateľovi daňový doklad – faktúru so všetkými zákonnými náležitosťami, a to prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailovú adresu poskytnutú Užívateľom. Ak Užívateľ neposkytol e-mailovú adresu, faktúra mu bude doručená v listinnej podobe na jeho poštovú adresu, ak je Prevádzkovateľovi známa.
4.7. Prevádzkovateľ týmto vyhlasuje, že pri určovaní cien Služieb postupuje transparentne a v súlade s požiadavkami zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, pričom Užívateľovi poskytuje jasné a zrozumiteľné informácie o konečnej cene pred uzavretím zmluvy.
5. Článok V. Zásady používania Platformy
5.1. Užívatelia Platformy sú povinní užívať Platformu len na účel, ktorý vyplýva z VOP a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, všeobecne uznávanými zásadami, a týmito VOP.
5.2. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za konanie Užívateľov Platformy, ktorým dochádza k porušovaniu povinností vyplývajúcich z tohto článku VOP. Porušenie povinností špecifikovaných v tomto článku VOP je považované za podstatné porušenie zmluvných vzťahov a dôvodom pre odstúpenie od Zmluvy.
5.3. Výslovne je zakázané uvádzať alebo akokoľvek šíriť na Platforme alebo jej prostredníctvom: a) písomnosti osobnej povahy, podobizne, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkajúce sa fyzickej osoby alebo jej prejavov osobnej povahy a to bez zákonom predvídaných oprávnení, b) obsah, ktorý obsahuje násilné alebo pornografické prvky alebo akýkoľvek obsah, ktorý nesúvisí s účelom Platformy, c) akékoľvek materiály, ktoré sú predmetom vlastníckych práv tretích osôb a to bez príslušných oprávnení, d) obsah reklamného charakteru či propagácie akýchkoľvek výrobkov alebo služieb, e) informácie podliehajúce akémukoľvek stupňu utajenia.
5.4. Užívatelia berú na vedomie, že Služby poskytované Prevádzkovateľom slúžia na zvýšenie informovanosti Užívateľov a majú im poskytnúť odborný a nezávislý zdroj informácií a odporúčaní, ktorý v žiadnom prípade nenahrádza zdravotnú starostlivosť podľa zákona č. 576/2004 Z.z. Poskytnuté Služby nenahrádzajú individuálny liečebný postup alebo jeho konzultáciu vykonanú s osobnou prehliadkou/návštevou poskytovateľa zdravotnej starostlivosti.
5.5. Služby poskytované Prevádzkovateľom majú len odporúčací charakter a nemôžu byť využívané ako náhrada za zdravotnú starostlivosť poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v zmysle zákona č. 576/2004 Z. z..
5.6. Poskytnuté Služby nenahrádzajú individuálny liečebný postup alebo jeho konzultáciu vykonanú s osobnou prehliadkou/návštevou poskytovateľa zdravotnej starostlivosti. V závislosti na charaktere objednávky Užívateľa je potrebné vyhľadať aj odbornú starostlivosť, ktorá je schopná vďaka bezprostrednému kontaktu s pacientom vykonať účinnejšiu diagnózu.
5.7. Služby majú za cieľ odporučiť Užívateľovi vhodný postup pri riešení ním prezentovaných zdravotných problémov a užívateľ je povinný vyhľadať svojho poskytovateľa zdravotnej starostlivosti a všetky odporúčania, indikované liečebné postupy získané prostredníctvom Služby by mali byť využité až po následnom osobnom vyšetrení poskytovateľom zdravotnej starostlivosti.
5.8. Služby poskytuje Prevádzkovateľ na základe údajov, informácií, dokumentov a iných vhodných údajov a materiálov poskytnutých Užívateľom. Prevádzkovateľ nijakým spôsobom nie je oprávnený verifikovať údaje a informácie poskytnuté Užívateľom a za ich pravosť, hodnovernosť a úplnosť nepreberá žiadnu zodpovednosť.
5.9. Užívateľ je povinný sa riadne oboznámiť s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a zaväzuje sa ich platné znenie dodržiavať. Užívateľ sa vzdáva akéhokoľvek nároku vzniknutého nesprávnym použitím Platformy.
5.10. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo vykonávať údržbu Platformy. O vykonávaní údržby je prevádzkovateľ povinný včas informovať.
5.11. Autorské práva a iné ochranné práva na názov Služby a jej koncepciu, obchodnú značku, databázy, grafické prvky, texty, softvér Platformy vrátane loga, ako aj kompozície a zloženie týchto prvkov, práva priemyselného vlastníctva vrátane práv zápisu ochrannej známky a práva ochrany známok zahrnutých v Platforme náleží Prevádzkovateľovi.
5.12. Užívateľom Platformy je zakázané používať názov Platformy, jej koncepciu, databázy, grafiku a jej usporiadanie a zloženie, rovnako ako ochranné známky, na ktoré sa vzťahujú práva prevádzkovateľa, s výnimkou prípadov výslovne stanovených v týchto VOP alebo s predchádzajúcim písomným súhlasom Prevádzkovateľa.
5.13. Užívatelia sú povinní poskytovať odborným konzultantom portálu pravdivé a úplné informácie, ktoré možno rozumne očakávať a to tak, aby mohol Prevádzkovateľ riadne poskytnúť požadované Služby.
5.14. Užívateľ vyslovuje súhlas, aby údaje o jeho zdravotnom stave boli spracované nielen Prevádzkovateľom portálu, ale aj Odborný konzultantom a to len v rozsahu k riadnemu plneniu účelu zmluvných vzťahov vzniknutých podľa týchto VOP, resp. v dôsledku technického prevádzkovania Platformy a to na dobu určitú a to do poskytnutia Služby.
5.15. Prevádzkovateľ nezodpovedá za komunikáciu Tretích osôb v mene Užívateľa. Treťou osobou je fyzická osoba, ktorá využíva Služby alebo s Prevádzkovateľom komunikuje v mene, na účet a na zodpovednosť Užívateľa.
6. Článok VI. Odstúpenie od zmluvy
6.1. Doba trvania zmluvy. Zmluvný vzťah medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom sa uzatvára na dobu určitú, a to do okamihu riadneho poskytnutia Služby podľa článku 2.4 týchto VOP, pokiaľ nie je ukončený skôr v súlade s týmito VOP alebo všeobecne záväznými právnymi predpismi..
6.2. Právo spotrebiteľa na odstúpenie. Užívateľ – spotrebiteľ berie na vedomie, že podľa § 17 ods. 10 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa nemá právo odstúpiť od zmluvy, ak:
a) Služba bola v plnom rozsahu poskytnutá s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom a potvrdením, že bol riadne poučený o strate práva odstúpiť po úplnom poskytnutí Služby, alebo
b) ide o Službu prispôsobenú osobným potrebám Užívateľa (napr. vypracovanie personalizovaného výživového alebo tréningového plánu).
6.3. Súhlas so začatím poskytovania. Užívateľ akceptáciou týchto VOP udeľuje výslovný súhlas so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. V prípade úplného poskytnutia Služby týmto Užívateľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
Prevádzkovateľ nie je viazaný objednávkou služby Užívateľom, ak je Užívateľ v omeškaní so zaplatením platby za službu formou platobnej brány podľa bodu 4.4. týchto VOP. Zmluvu je možné ukončiť tiež v prípade obojstrannej písomnej dohody zmluvných strán.
6.4. Zánik zmluvného vzťahu medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom nemá vplyv na povinnosť Užívateľa zaplatiť dohodnutú cenu tak, ako sa strany dohodli v rámci Zmluvy. Ukončením Zmluvy zaniknú všetky práva a povinnosti Prevádzkovateľa a Užívateľa podľa Zmluvy, resp. týchto VOP s výnimkou tých, ktoré podľa Zmluvy alebo VOP vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po ukončení zmluvného vzťahu.
6.5. Prevádzkovateľ a Užívateľ môžu od Zmluvy odstúpiť v súlade s príslušnými ustanoveniami platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
6.6. Právo odstúpiť v prípade omeškania Prevádzkovateľa. Užívateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy len v prípade, ak je Prevádzkovateľ v dôsledku svojho zavineného konania v omeškaní s poskytnutím Služby o viac ako:
a) 7 pracovných dní v prípade Služby „Online konzultácia s lekárom“ alebo Služby
„Gloww program – pokračovací balík (od 2. mesiaca)“, alebo
b) 10 pracovných dní v prípade Služby „Gloww program – vstupný balík (1. mesiac)“ a to odo dňa potvrdenia úhrady ceny. Pred odstúpením je Užívateľ povinný poskytnúť Prevádzkovateľovi dodatočnú primeranú lehotu na splnenie v trvaní najmenej 15 dní.
6.7. Odstúpenie zo strany Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, ak Užívateľ podstatným spôsobom poruší povinnosti vyplývajúce z týchto VOP alebo Zmluvy, najmä ak:
a) zneužije Službu alebo umožní jej využitie tretej osobe v rozpore s týmito VOP,
b) používa Službu v rozpore s účelom, dobrými mravmi, hospodárskymi záujmami Prevádzkovateľa alebo spôsobom spôsobilým poškodiť alebo ohroziť dobré meno Prevádzkovateľa alebo jeho značky, služby alebo iného produktu Prevádzkovateľa.
6.8. Následky odstúpenia.
a) V prípade platného odstúpenia od Zmluvy zo strany Prevádzkovateľa sa zaplatená cena Užívateľovi nevracia, pokiaľ sa strany písomne nedohodnú inak.
b) V prípade ukončenia Zmluvy je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať od Užívateľa primeranú odplatu za všetky Služby, ktoré mu boli poskytnuté do dňa skončenia platnosti Zmluvy.
c) Ukončením Zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán, s výnimkou tých, ktoré majú zo svojej povahy trvať aj po jej ukončení (najmä povinnosti súvisiace s ochranou dôverných údajov, právami duševného vlastníctva a obmedzeniami zodpovednosti).
7. Článok VII. Reklamácie
7.1. Právo na reklamáciu. Užívateľ je oprávnený uplatniť reklamáciu výlučne vo vzťahu k Službám, ktoré riadne objednal, zaplatil a ktoré mu boli poskytnuté Prevádzkovateľom, ak má za to, že poskytnutá Služba nebola poskytnutá v súlade s týmito VOP alebo platnými právnymi predpismi.
7.2. Forma a obsah reklamácie. Reklamácia musí byť podaná v písomnej forme alebo elektronicky na kontaktnú adresu Prevádzkovateľa a musí obsahovať najmä:
a) identifikačné údaje Užívateľa,
b) presné označenie reklamovanej Služby,
c) opis vady alebo nedostatku, ktorý Užívateľ namieta,
d) požiadavku Užívateľa na spôsob vybavenia reklamácie.
7.3. Potvrdenie a lehota vybavenia. Prevádzkovateľ je povinný bezodkladne potvrdiť prijatie reklamácie Užívateľovi (e-mailom alebo poštou) a reklamáciu vybaviť najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho uplatnenia. Po vybavení reklamácie Prevádzkovateľ vydá Užívateľovi písomný doklad o spôsobe jej vybavenia.
7.4. Súčinnosť Užívateľa. Užívateľ je povinný poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť na riadne vybavenie reklamácie; ak súčinnosť neposkytne, lehoty na vybavenie reklamácie sa alikvotne predlžujú o čas omeškania Užívateľa so splnením tejto povinnosti.
7.5. Spôsob vybavenia reklamácie. Prevádzkovateľ rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie, a to najmä:
a) bezodplatným dopracovaním alebo doplnením Služby, ak je to objektívne možné, alebo
b) primeranou zľavou z ceny Služby, alebo
c) vrátením zaplatenej ceny Služby (dobropisom).
7.6. Neoprávnená reklamácia. Ak Prevádzkovateľ zistí, že reklamácia je neoprávnená, je oprávnený požadovať od Užívateľa úhradu primeraných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vybavovaním takejto reklamácie.
7.7. Vylúčenia. Reklamáciu nemožno uplatniť na prípad, ak Užívateľ nebol spokojný s odporúčaniami alebo výsledkom Služby, ak bola táto poskytnutá v súlade s jej povahou a popisom uvedeným vo VOP a na webovom sídle Prevádzkovateľa. Užívateľ berie na vedomie, že výsledky odporúčaní závisia od jeho individuálnych okolností a spolupráce s poskytovateľom zdravotnej starostlivosti.
7.8. Pokiaľ Prevádzkovateľ zistí, že reklamovaná Služba nie je oprávnená, považuje sa reklamácia za neoprávnenú. Prevádzkovateľ si vo vzťahu k Užívateľovi vyhradzuje právo požadovať úhradu nákladov, ktoré jej vznikli v súvislosti s neoprávnenou reklamáciou.
7.9. Užívateľ je povinný uplatniť reklamáciu výlučne prostredníctvom formulára dostupného na webovom sídle Prevádzkovateľa alebo na vyžiadanie v písomnej podobe.
8. Článok VIII. Ochrana osobných údajov
8.1. Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje Užívateľa v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
8.2. Podrobné informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené v dokumente
„Informácie o spracúvaní osobných údajov (ďalej len „Vyhlásenie“), ktorého aktuálne znenie nájdete na www.gloww.sk/gdpr.
8.3. Toto Vyhlásenie je neoddeliteľnou súčasťou týchto VOP.
9. Článok IX. Záverečné ustanovenia
9.1. Zmluvný vzťah medzi poskytovateľom a zákazníkom sa riadi právom Slovenskej republiky, predovšetkým zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, zákonom č. 108/2024 Z.z.
9.2. Prípadné spory medzi poskytovateľom a zákazníkom sa budú riešiť predovšetkým cestou dohody a zmieru. Ak sa Užívateľ a Prevádzkovateľ nedohodnú inak, prípadné súdne spory sa budú viesť pred príslušnými súdmi Slovenskej republiky.
9.3. Užívateľ plne akceptuje Komunikáciu na diaľku – telefonickú, písomnú a elektronickú formu komunikácie (najmä prostredníctvom e-mailu a internetovej stránky poskytovateľa) ako platnú a záväznú pre Prevádzkovateľa aj Užívateľa.
9.4. Ak sa dôvod neplatnosti týchto VOP vzťahuje len na niektorú ich časť, je neplatnou len táto časť, pokiaľ z povahy vzťahu medzi Prevádzkovateľom a Užívateľom alebo z povahy ustanovenia nevyplýva, že túto časť nemožno oddeliť od ostatného obsahu.
9.5. Tieto VOP sú platné a účinné od 01.09.2025.
V Bratislave dňa 1.9.2025